Bunicii - radacina bucuriei de-a trai

Desi la momentul actual drumul ne desparte, gandul si sufletul tot intr-acolo raman, de unde am plecat - la bunicii mei.

Oameni blanzi, cu suflet mare, isi incarca umerii de povara dorului celor plecati de la casa parinteasca. Totusi, eu sunt impacata cu gandul si cu realitatea. Ii multumesc celui de Sus ca mi-i tine sanatosi. 

Zic asta, pentru ca in urma cu doi ani duceam lupte grele cu ei si cu grija pe care trebuiau sa o adopte pentru sanatate. La inceput nu intelegeau ce folos are INVESTITIA in preventie. Se gandeau ca restul omenirii, ca de sanatatea lor se ocupa doar medicii. Si nu este chiar asa....                        

Intre timp au devenit CONSUMATORI FIDELI al celui mai bun brand. Nu exista zi din viata lor in care sa nu se suplimenteze cu o bogatie de nutrienti calitativi si nu cu cei de sinteza. <Intr-o buna zi voi pune un articol cu stilul lor de viata>.     
                      
Pentru ei nu mai exista AMANARE, asa cum ni se intampla noua celor tineri. Dam mereu vina pe bietul timp, care nu are nicio treaba ca devenim tot mai lenesi, tot mai sedentari ... 
- alegem KFC in locul mancarurilor gatite acasa;   
- alegem liftul in loc sa urcam scarile;
- alegem sa stam cu ochii lipiti de monitoare cand am putea citi o carte sau am putea medita... 
  
Dar mai grav de atat este ca alegem in mod constient sa transmitem aceste fapte nocive generatiilor viitoare.                        

Personal, merg inainte cu ideea ca omul traieste atat cat ii este scris, dar atat timp cat traiesti om bun, BUCURA-TE mai mult de TINE si de ce-i in jurul tau, ingrijeste-te mai bine. Fa tot ce-ti sta in putinta pentru a-i fi recunoscator Celui de Sus ca te-a adus pe lume sanatos. Inlatura cat poti toata aceasta "alimentatie si tehnologie moderna" cat inca nu e prea tarziu.

RAMAI UN CALATOR AL ACESTEI LUMI IUBIT DE DUMNEZEU. 
NU DISTRUGE CEEA CE EL TI-A CREAT! ADU RECUNOSTINTA!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu