Dinti sanatosi - zambet delicios

Da, stiu! Cu totii suntem bine informati cand vine vorba de igiena dentara. Dar oare cati dintre noi chiar o adoptam corect?       
                                                        
In reclame, in scoli si universitati, ni se vorbeste cu atata convingere, ca fluorul previne caria dentara. Zau? Atunci cum se face ca ne apar carii frecvent, chiar de facem tot ce ne sta in putinta pentru a le preveni? 
   
Daca am studia si am analiza mai bine asa-numita substanta "FLUOR", am ajunge cu totii la concluzia ca aceasta nu ajuta decat la reducerea populatiei. TRIST! In linck-ul urmator va puteti convinge singuri.  --->  Fluorul - o substanta de temut  

Cred ca e momentul sa ne reactualizam informatiile si sa incepem a ignora cat mai mult "efectul de turma". Nu e deloc complicat sa facem asta atunci cand exista oameni in jur (putini, dar buni), care ne tin la curent cu realitatea.

In urma cu doi ani si jumatate, am inceput sa folosesc nu o pasta de dinti, ci un gel pur de Aloe Vera combinat cu substante active. Printre ele se numara Propolisul si menta. Acest produs este un real succes pe piata, avand in vedere economia si calitatea de la ora actuala. Despre Forever Bright Toothgel veti gasi informatii aici ---> Forever Bright Toothgel - stralucire si prospetime
                                                              
Daca inainte vizitele la medicul stomatolog erau dese si foarte costisitoare, in prezent sunt total opusul. Si culmea, dintii mei sunt mai sanatosi, mai stralucitori si mai albi ca niciodata! Ah, sa nu uit si de gingii; ADIO sangerare!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu