Forever Bright Toothgel - stralucire si prospetime



Denumirea nu este pusa la intamplare, deoarece Forever Bright Toothgel este un gel unic ce confera stralucire permanenta dintilor nostri.

Dupa multi ani de colaborare cu centre universitare si clinice din domeniul stomatologiei, compania Forever Living a creat cea mai buna formula pentru curatarea eficienta a intregii cavitati bucale.

Rezultatul este reprezentat de compozitia pe baza de Aloe Vera, propolis si menta, ce mentine prospetimea respiratiei si albeste dantura fara sa contina agenti abrazivi de inalbire.

Combinatia ingredientelor de cea mai buna calitate are proprietati calmante si asupra gingiilor si mucoasei bucale.

In cazul meu si nu numai, folosirea zilnica a acestui gel este un real succes. Daca stam bine si ne gandim, in cavitatea bucala sunt prezente numeroase bacterii care nu pot fi combatute cu un simplu Fluor.   
   
Sunt extrem de fericita sa am un aliat de nadejde precum Forever Bright Toothgel, un produs fantastic creat special de oameni inteligenti pentru consumatori pe masura. Imi ofera incredere zi de zi prin zambetul sanatos si permanent tanar.   

Smaltul meu de la unul abraziv din trecut, a ajuns la unul neted si stralucitor; prezenta tartrului in ciuda numeroaselor detartraje facute, parea ca nu se mai desparte de dintii mei, acum nici aparitia nu si-o mai face. De carii nu mai zic, mi-au fost suficiente cele de pe vremea mentinerii igienei cu pastele de dinti din comert.

Forever Bright Toothgel este perfect atat pentru parinti, cat si pentru copiii acestora!


Daca tii la preventie si stii ce inseamna cu adevarat aceasta, nu te mai lasa orbit de reclame false!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu