ELISABETA LIPĂ: “DE ACEEA M-AM ÎMPRIETENIT CU GELUL DE ALOE VERA”

Elisabeta Lipă este un talent de excepţie în sportul mondial, un model de tenacitate şi longevitate sportivă. Canotoarea secolului şi-a încheiat cariera sportivă în 2004, odată cu Jocurile Olimpice de la Atena, după două decenii şi jumătate de canotaj şi un palmares de invidiat. Avea doar 40 de ani. Şi-a continuat cariera ca manager sportiv, iar azi este Preşedinte al Clubului Sportiv Dinamo Bucureşti şi Preşedinte al Federaţiei Române de Canotaj. Lucrul cu oamenii, activitatea intensă o solicită în permanenţă. „La Grandissima”, cum au supranumit-o comentatorii de sport italieni, pare neobosită. Are energie, puterea să zâmbească şi după o zi grea de lucru, şi o admirabilă mobilitate în acţiune. Iată ce ne mărturiseşte doamna chestor despre secretele vitalităţii şi ale fericirii.



REPORTER: Care este formula longevităţii?
ELISABETA LIPĂ: Este dificil de stabilit o formă fixă. Din păcate, ştiinţa nu dispune de un instrument propriu şi de posibilitatea explorării factorilor care determină longevitatea în sportul de performanţă. Matematic nu se pot face măsurători. Se pot analiza, însă, factorii care contribuie decisiv la acest fenomen care, deseori, este socotit un „miracol”. Cert este că înalta performanţă are limitele sale, iar organismul extenuat se manifestă în mod diferit şi nu se recuperează uşor după încheierea activităţii sportive de performanţă. Am simţit, bineînţeles, efectele acestei îndelungate activităţi fizice. Recuperarea nu a fost uşoară şi nu s-a realizat imediat. După ce m-am retras din sportul de performanţă, am avut serioase carenţe de minerale şi vitamine şi produsele Forever mi-au fost de mare ajutor. Am luat la început Aloe Vera Gel, Nature-Min, Arctic-Sea Omega 3 şi Forever Calcium, iar acum iau zilnic Aloe Vera Gel, Forever Active HA, Fields of Greens şi Absorbent-C, produse care mă ajută practic să mă recuperez şi să rezist stresului cotidian. După ce am descoperi efectele benefice ale plantei Aloe vera şi ale produselor care conţin gelul din frunzele acestei miraculoase plante, am luat şi pentru familia mea câteva produse extrem de eficiente. Pentru fiul meu Aloe Bits N’ Peaches, Forever Bee Pollen şi Forever Kids, fiindcă, pe lângă şcoală, are meditaţii, ore de tenis, se joacă şi el când scapă de lecţii, ceea ce înseamnă un consum imens de energie. Câteva dintre produsele Forever: Forever Ginkgo Plus, Forever Nature’s 18 îl ajută să dea randamentul dorit atât la şcoală, cât şi la sport. S-a obişnuit cu aceste produse şi le ia zilnic cu plăcere. Soţul meu preferă Aloe Vera Gel, Lycium Plus şi A-Beta-CarE, ceea ce a contribuit la regenerarea Cu toţii facem, în familie, câte două cure de trei-patru luni pe an cu Forever Active Probiotic, bineînţeles alături de Aloe Vera Gel.

Îngrijirea atentă a tenului, pielii şi a părului este foarte importantă pentru o canotoare. Aşa cum organismul se confruntă cu carenţe grave de minerale şi vitamine, tot aşa pielea şi părul expuse timp îndelungat la soare, vânt şi variaţii mari de temperatură au nevoie de „prieteni” de nădejde pentru a-şi reveni. Am apelat la Sonya Skincare Collection, care mi-a redat nu numai încrederea în mine, ci şi o piele frumoasă şi sănătoasă. Evident, orice femeie activă este nevoită să se respecte. De dimineaţă pe lângă grija unei vestimentaţii adecvate, trebuie să se şi machieze. Spun nevoită fiindcă, recunosc,
aş lăsa câteodată toată lumea dezlănţuită a Bucureştiului şi a muncii cotidiene şi aş rămâne la mine acasă, în aerul curat de pădure, în pijamale şi aş face tot ceea ce îmi trece prin cap. Dar nu se poate să fac asta decât rareori. Aşadar, încep cu Sonya Colour Concealer Wheel, apoi Sonya Cream to Powder Foundation, un pic de culoare de la Sonya şi ziua e mai veselă.

Fericirea nu e aşa o mare filozofie. Cred în lucrurile şi gesturile simple care îmi fac viaţa frumoasă.
Călătoresc mult, dar nicăieri nu sunt mai fericită şi mai curioasă să redescopăr frumosul ca acasă la părinţii mei, în localitatea Siret. Acolo am văzut lumina zilei şi fiecare revenire acasă mă umple de energie pozitivă şi plec, apoi, la drum mai puternică.

Lumea Forever nu înseamnă pentru mine doar produsele excelente, ci şi mediul pe care l-am
cunoscut acum câţiva ani. Particip cu plăcere la evenimentele acestei adevărate comunităţi Forever, pentru care există şi alte lucruri valoroase în afară de vânzări şi câştig: calitatea vieţii, nivelul instruirii oamenilor, nevoile celor din jur şi promovarea sportului. Sunt prezentă în fiecare an, la începutul lunii mai, pe ploaie sau pe vreme bună, alături de oamenii de la Forever, la organizarea tradiţionalului cros. Îmi face o deosebită plăcere să cunosc oameni ca Dóra şi Gábor care, împreună cu echipa lor, promovează mai ales respectul pentru OM. Mi se pare esenţial. Iată doar câteva motive pentru care m-am împrietenit cu gelul de Aloe vera de la Forever!
Interviu realizat de
Ivana Iancu

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu